FRUIT SEKTÖRÜNDE
ÜRÜN GELİŞTİRME
VE İNOVASYON

Yeni ürünler geliştirme ve inovasyon AGRANA’nın meyva preparatları işinin ayrılmaz bir parçasıdır. Meyveli yoğurt kısa raf ömrü olan bir ürün olması sebebiyle, tüketici davranışlarına anında tepki verme, gelişim potansiyelini anlama ve yeni eğilimleri belirleme imkanı tanır.

 Aşağıdaki yollarla müşterilerini desteklemek AGRANA’nın birincil önceliğini teşkil eder:

  • Mükemmel bir hizmet,
  • İnovasyona proaktif  bir yaklaşım
  • Ürün yelpazelerini geliştirmelerine yardımcı olmak.

 AGRANA’nın uluslararası organizasyonu ve beş kıtaya yayılmış 52 fabrikası (37’si meyve sektöründedir), şirketin müşterilerine global piyasa vizyonu ve yerel piyasa know how’ı kazandırmasına olanak tanımaktadır. Uluslararası eğilimlerin ve yerel piyasa know how’ının kombinasyonu rekabette bir üstünlük sağlamakta ve AGRANA’yı inovasyonda önemli bir ortak haline getirmektedir.

Meyve preparatları işindeki son eğilimler şunlardır :

  • “%100 doğal”; doygun piyasalardaki en önemli eğilim
  • “Sağlık ve iyilik” doğal ama aynı zamanda fonksiyonel malzemeler
  • “Güzel bir ikram” stresli zamanlarda bir huzur anı sunacak tatlılar için preparatlar
  • “Sosyal ve çevresel uyumluluk” Adil Ticaret ürünlerinde kullanılan ve karbon dioksiti ve su kullanımını dikkate alan sertifikalı malzemeler
  • “Fonksiyonel Gıda” ilave kullanımı olan preparatlar

YEREL PİYASA UZMANLARIMIZA DANIŞIN !

AGRANA’nın meyve preparatı tesisinin bulunduğu her ülkede, uzmanlarımız müşterilerimize o ülke için başarılı ürünler geliştirmeleri konusunda yardımcı olmaktadır.

Yeni ürünler aşağıdaki sektörlerde geliştirilmektedir:

  • Süt ürünleri: örneğin, yoğurt, peynir, tatlılar
  • Unlu mamuller
  • Dondurma
  • İçecekler

Meyve suyu konsantresi sanayi için yeni ürün geliştirmeleri aşağıdaki alanlarda hazırlanmaktadır:

  • Elma posası ve meyva çekirdekdekleri gibi yan ürünlerin kullanılması
  • Daha iyi bir ürün ve renk kalıcılığı için proseslerin optimizasyonu
  • Aroma ve kaliteyi iyileştirme

 AGRANA İNOVASYON VE UZMANLIK MERKEZİ (ICC)

 AGRANA Batı Avrupa ve Kuzey Amerika’nın ileri düzeyde gelişmiş ve doymuş süt ürünleri piyasalarında önemli paylara sahiptir. Bu piyasalar ise inovasyon ve teknolojide sürekli lider olmayı gerektirmektedir.

 Bu nedenle, AGRANA 2005 yılında Gleisdorf,Avusturya’da ürün ve proses geliştirme, prosesleri optimize etme, ürünlerin ve proseslerin kalite kontrolunu iyileştirme  amacıyla, bütün AGRANA meyva sektörüne hizmet verecek bir İnovasyon ve Uzmanlık Merkezi kurmuştur. İkinci bir İnovasyon ve Uzmanlık Merkezi de, Amerikan piyasası üzerinde çalışmak üzere Brecksville, Ohio’da 2007 yılında açıldı.

 Bu İnovasyon Merkezi’nde, 18 gıda uzmanı stratejik projeleri belirlemekte ve müşterilerimizle ve tüm AGRANA şirketleriyle aşağıdaki alanlarda doğrudan işbirliği içinde çalışmaktadır:

  • Proseslerin ve malzemelerin optimizasyonuna yönelik inovasyon
  • Farklı müşteri hedef grupları için inovatif konseptlerin ve önemli eğilimleri göz önünde bulunduran uygulamaların geliştirilmesi
  • Gıda prosesi ve malzemeler konusunda know how